.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهار مرحله موردنظر پلیس در اجرای طرح مقابله با بی حجابی
دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کردیم و آن را به همه شهرستانها ارجاع داده ایم و کارکنان و نیروها نیز توجیه شده‌اند این طرح ها از امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرایی کردیم.
چهار مرحله موردنظر پلیس در اجرای طرح مقابله با بی حجابی

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، سردار مصطفایی با تشریح برنامه‌های اعلان شده به پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب در این استان، اظهار داشت: ۳۲ دستگاه اداری باید بر اساس شرح وظایف خود اقدامات لازم را در این طرح انجام دهند.

 

"سردار کیقباد مصطفایی " در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع حجاب و عفاف در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، خاطر نشان کرد: بحث برخورد با پدیده کم حجابی و بی حجابی یک زنجیره است که شاید پلیس آخرین مرحله آن باشد و ۳۲ دستگاه اداری در این زنجیره باید بر اساس شرح وظایف خود، اقدامات لازم را به سرانجام برسانند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کرده‌ایم، یادآور شد: این دستورالعمل به شهرستان‌های استان ارسال و کارکنان و پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب نیز توجیه شده‌اند.

 

مصطفایی با تشریح چهار مرحله موردنظر پلیس در اجرای این طرح، اظهار داشت: ارسال پیامک به راننده، توقیف خودرو، جلوگیری از برخی خدمات نظیر معاملات خودرو و انتقال به پارکینگ برای متخلفین در این طرح صورت می‌گیرد.

 

وی، تذکر به صنوف، پلمپ یک هفته‌ای و معرفی به مراجع قضایی را از دیگر اقدامات طرح عفاف و حجاب دانست و تصریح کرد: برای اجرای این طرح در معابر عمومی از سامانه‌های الکترونیکی بهره لازم را خواهیم بُرد و صورت و چهره افراد را از طریق این سامانه‌ها مشخص کرده و در مرحله اول برای مُتخلفین، پیامک ارسال و در بار دوم پرونده آن‌ها بصورت الکترونیکی به مَرجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از بررسی مستمر فضای مجازی در طرح عفاف و حجاب خبرداد و تصریح کرد: اجازه ورود به مسافران بدحجاب و بی حجاب به فردوگاه‌ها داده نخواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.411 seconds.